Obchodní podmínky

Obchodní podmínky – Blesk Úklid

1. Identifikace poskytovatele

Poskytovatel služeb: Adam Buřt – Blesk Úklid
Sídlo: Ke Knížáku 307, 417 22 Háj u Duchcova
IČO: 23544708
Poskytovatel není plátcem DPH
E-mail: info@bleskuklid.cz
Telefon: +420 606 069 959 / +420 732 391 698
Web: www.bleskuklid.cz
(dále jen „Poskytovatel“)

2. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a zákazníkem (dále jen „Objednatel“), které vznikají na základě smlouvy o poskytování úklidových služeb (dále jen „Smlouva“).

Smluvní vztah je uzavřen dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“).

Objednáním služby Objednatel potvrzuje, že se seznámil s těmito OP a souhlasí s nimi, a to jak telefonicky, osobně, e-mailem, SMS nebo jiným písemným či elektronickým způsobem.

3. Uzavření smlouvy

  • Objednatel si může objednat službu prostřednictvím online konzultace, osobní obhlídky, telefonu, e-mailu nebo jiného písemného kontaktu.

  • Na základě vstupních podkladů (fotografie, videa, popis, osobní návštěvy) Poskytovatel připraví nezávaznou cenovou nabídku. Tuto nabídku je možné zpracovat i pouze na základě e-mailu s poskytnutými informacemi.

  • Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Objednatel písemně, e-mailem nebo jinak nabídku potvrdí a je dohodnut termín realizace.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo připočíst dodatečné poplatky za:

    • hůře přístupná místa,

    • nutnost vyklizení prostoru pro provedení úklidu,

    • jiné nepředvídatelné okolnosti, které nebyly součástí původní cenové kalkulace.

4. Cena a platební podmínky

  1. Cena služeb je vždy stanovena individuální cenovou nabídkou odsouhlasenou Objednatelem.

  2. Vystavená cenová nabídka „FINÁLNÍ CENOVÁ KALKULACE | BLESK ÚKLID“ je konečná, zahrnuje veškeré pracovní prostředky, vybavení, dopravu a pojištění odpovědnosti.

  3. Po provedení úklidu vystaví Poskytovatel fakturu se splatností 7–14 kalendářních dnů, není-li sjednáno jinak.

  4. Platba probíhá bankovním převodem na účet uvedený na faktuře.

  5. Poskytovatel není plátcem DPH.

  6. V případě prodlení s platbou je Poskytovatel oprávněn účtovat zákonný úrok z prodlení dle OZ.

  7. Služby „Online konzultace“ a „Osobní obhlídka“ jsou zpoplatněny dle ceníku. Pokud si Objednatel službu následně objedná, částka bude odečtena z ceny zakázky. Pokud služba objednána nebude, poplatek je nevratný.

Generální úklid od 990 Kč je poskytován pouze při standardních podmínkách: běžně udržované prostory, plocha a míra znečištění odpovídající běžnému stavu; přesná cena bude stanovena individuálně.

5. Práva a povinnosti stran

Poskytovatel se zavazuje:

  • provést úklidové služby v dohodnutém rozsahu, čase a s odbornou péčí,

  • být pojištěn pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou při činnosti.

Objednatel se zavazuje:

  • umožnit přístup do prostor určených k úklidu ve sjednaném termínu,

  • zajistit přiměřené podmínky pro výkon práce (zejména přístup k vodě a elektřině),

  • účastnit se závěrečné kontroly provedeného úklidu. Pokud Objednatel při předání díla není přítomen, jakékoliv pozdější reklamace nebudou akceptovány.

6. Zrušení termínu a storno podmínky

  1. Objednatel může bezplatně zrušit sjednaný termín nejpozději 48 hodin předem.

  2. Při zrušení nebo změně termínu méně než 48 hodin před konáním účtuje Poskytovatel storno poplatek ve výši 100 % ceny sjednané služby.

7. Předání díla a reklamace

  • Po dokončení úklidu proběhne společná závěrečná kontrola díla mezi Poskytovatelem a Objednatelem.

  • Zjevné vady (např. šmouhy, vynechaná místa) musí být reklamovány ihned při kontrole. Poskytovatel je zavázán vady odstranit.

  • Skryté vady jsou nedostatky, které nelze objektivně zjistit při závěrečné kontrole – např.: vady povrchů, které nejsou přístupné bez demontáže či posunutí nábytku, technické problémy nezávislé na úklidu, materiálové vady projevené až po určité době.

  • Nesplňuje definici skryté vady: běžně dostupná znečištěná místa, šmouhy, špína, běžné opotřebení povrchů.

  • Reklamace bude akceptována pouze při okamžité společné kontrole. Pozdější reklamace nebudou uznány.

8. Důvěrnost

Veškeré materiály, fotografie, videa a informace poskytnuté Objednatelem jsou důvěrné a slouží pouze pro potřeby Poskytovatele. Nebudou předány třetím stranám bez souhlasu Objednatele.

9. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů je popsána v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na www.bleskuklid.cz.
Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR a zákonem o ochraně osobních údajů.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto OP jsou účinné od 1. 1. 2025 a platí pro všechny zakázky uzavřené od tohoto data.