Obchodní Podmínky
Obchodní podmínky – Blesk Úklid
1. Identifikace poskytovatele
Poskytovatel služeb: Adam Buřt – Blesk Úklid
Sídlo: Ke Knížáku 307, 417 22 Háj u Duchcova
IČO: 23544708
Poskytovatel není plátcem DPH.
E-mail: info@bleskuklid.cz
Telefon: 606 069 959 / 732 391 698
Web: www.bleskuklid.cz
(dále jen „Poskytovatel“)
2. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a zákazníkem (dále jen „Objednatel“), které vznikají na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“).
Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Objednatelem je uzavřen v souladu s § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „OZ“), zejména prostřednictvím potvrzení cenové nabídky e-mailem a následného stanovení termínu plnění.
Objednáním služby potvrzuje Objednatel, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
3. Uzavření smlouvy
Na webových stránkách www.bleskuklid.cz si Objednatel objedná „online konzultaci“ nebo „osobní obhlídku“. Na základě těchto vstupních údajů (včetně podkladů – fotografie, videa nebo osobní návštěvy) vypracuje Poskytovatel nezávaznou cenovou nabídku.
Smlouva je uzavřena, jakmile Objednatel písemně (např. e-mailem) potvrdí nabídku a zároveň je sjednán termín realizace.
Uzavřením smlouvy Objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito OP, které jsou mu dostupné na webu Poskytovatele nebo jako příloha nabídky.
4. Cena a platební podmínky
4.1. Cena služeb je stanovena individuální cenovou nabídkou odsouhlasenou Objednatelem.
4.2. Po provedení úklidu vystaví Poskytovatel Objednateli fakturu se splatností 14 kalendářních dnů, pokud není sjednáno jinak.
4.3. Platba probíhá bankovním převodem na účet uvedený na faktuře.
4.4. Poskytovatel není plátcem DPH.
4.5. V případě prodlení s platbou si Poskytovatel vyhrazuje právo účtovat zákonný úrok z prodlení dle OZ.
4.6. Služby „Online konzultace“ a „Osobní obhlídka“ jsou zpoplatněny dle ceníku na webu a slouží jako úhrada za čas a práci spojenou s přípravou nabídky. Pokud si Objednatel objedná službu na základě nabídky, bude mu částka odečtena z ceny zakázky. Pokud službu neobjedná, je poplatek nevratný. Objednáním a úhradou těchto služeb Objednatel souhlasí s tímto ujednáním.
5. Práva a povinnosti stran
Poskytovatel se zavazuje:
- provést sjednané úklidové služby v dohodnutém rozsahu, čase a s odbornou péčí;
- být pojištěn pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu činnosti.
Objednatel se zavazuje:
- umožnit přístup do prostor určených k úklidu ve sjednaném termínu;
- zajistit přiměřené podmínky pro výkon práce (přístup k vodě, elektřině apod.).
6. Zrušení termínu a storno podmínky
Objednatel má právo zrušit sjednaný termín služby bezplatně, nejpozději 24 hodin předem.
V případě zrušení termínu v kratší lhůtě než 24 hodin si Poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny sjednané služby, jako smluvní pokutu dle § 2048 OZ.
O této podmínce je Objednatel informován při potvrzení nabídky a jejím potvrzením s ní souhlasí.
7. Předání díla a reklamace
Po dokončení úklidu je Objednatel (nebo jím pověřená osoba) povinen provést s Poskytovatelem kontrolu a převzetí práce.
Zjevné vady (např. vynechaná místa, šmouhy) je nutné reklamovat ihned během společné kontroly. Poskytovatel se zavazuje tyto nedostatky po domluvě napravit.
Převzetím práce bez výhrad se má za to, že služba byla provedena řádně. Na pozdější reklamace zjevných vad, které bylo možné zjistit při předání, nebude brán zřetel.
Skryté vady je Objednatel povinen oznámit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 hodin od dokončení služby.
8. Důvěrnost materiálů
Veškeré materiály, fotografie, videa a informace, které Objednatel poskytne Poskytovateli v rámci poptávky či konzultace, jsou považovány za důvěrné. Tyto materiály slouží výhradně pro potřeby Poskytovatele a nebudou bez souhlasu Objednatele předány třetím stranám.
9. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů je upravena v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na www.bleskuklid.cz.
Poskytovatel prohlašuje, že osobní údaje Objednatele zpracovává v souladu s GDPR a zákonem o ochraně osobních údajů.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2025.
Poskytovatel si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit; nové znění bude vždy zveřejněno na webu.
Vztahy mezi Poskytovatelem a Objednatelem se řídí českým právem.
Neplatnost některého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních ustanovení OP.